Rimbabara Daily

Semasa, Hiburan & Trending

KUALA LUMPUR: Baru sahaja dikurniakan cahaya mata ketiga untuk keluarga Aeril Zafril dan Wawa Zainal yang diberi nama Ayya Sofyya. Semakin berseri seri rumah tangga Aeril dan Wawa, min disini mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan buat keluarga Aeril.

Pagi pagi dah buat hal, haaa begitulah boleh dikatakan pada Aeril dan anaknya kan. Memang lawak je telatah mereka, sempat pula Wawa rekod untuk dikongsi bersama dalam halaman instagram miliknya. Dengan kapsyen ringkas dalam entri terbaru Wawa Zainal :

Parah sangat da dua beranak ni.. pagi2 da bertiktok

Jom lihat video dibawah:

Video yang mendapat tontonan hampir 400K, semestinya menjadi bualan ramai pada hari ini. Pandai pula bergelek, bertiktok. Jangan lupa lihat komen dari netizen:

10 kali ulang tengok pun dok gelak lagi, Kmain lmbut bdn ayh brgelek, Kemain gelek bapaknye, Hahahah mengajar bapak fis

Hahahaha msukk air btul lhaa bapaknya, Dgn hayla x mandi lagi tu. Lawak lah dua beranak ni. Terhibur pagi2, hahahahaha adehh memorning katanya

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG Wawa Zainal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *