Rimbabara Daily

Semasa, Hiburan & Trending

KUALA LUMPUR: Datin Sri Nur Shahida merupakan isteri Dato Aliff Syukri Kamarzaman yang merupakan anak pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggi, Rozita Ibrahim. Datin Shahida mula dikenali menerusi kumpulan nasyid, Solehah yang turut dianggotai penyanyi Bienda. Disini, min rimbabara berharap agar netizen sentiasa mendoakan yang terbaik buat keluarga Datin Nur Shahida agar berjaya dunia dan akhirat.

mama cakap kena pakai reben hari2 sebab kalau x pakai dah mcm rupa boy je….mama cakap rambut saya pun ala2 bulu ketiak je – Datin Shahida

Allah…Comel nya raudhah..Masyaallah..Mcm arab – Netizen

Menerusi entri terbaru datin shahida menerusi halaman instagram nya dengan kapsyen:

Bukan senang nak dapat bergambar dengan abg yusoff yang lasak raja benjol ni…sekali dapat peluang sampai telinga raudhah cak pom pom ni senyum sian mama baru lepas kena gigit dengan abg yusoff ni

Netizen turut memberikan komen komen positif:

Muka mama sgt si raudhah ni.. besar mesti cantik macam mama dia.. moga kenan kt baby dlm perut ni

Suka nyaaa tgk wajah raudhah ni… manis & sejuk je. Tenang rasa

Sebiji muka abah dia si raudhah comel ni

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG shahidadherbs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *