Rimbabara Daily

Semasa, Hiburan & Trending

BAGAIKAN tak lengkap hidup tanpa kehadiran kawan-kawan yang kelakar, gil@-gil@ dan sekepala.

Begitu senario melibatkan Nur Amira Ain A Rahman yang mengaku gembira dengan kehadiran orang terdekat kerana telah menceriakan kehidupan hariannya.

Mesra disapa Mira, video yang memaparkan @ksi catwalk rakan baiknya, Siti Fayyadhah Sha’roni atau Fayyadh menjadi tular di laman Twitter setelah dimuat naik pada Sabtu lalu.

Lebih menghiburkan, Fayyadh lengkap memakai topi sambil menggalas beberapa beg meskipun mereka hanya pergi bercuti dalam negeri sendiri.

“Kami dari Pasir Gudang, Johor dan merancang untuk bercuti selama satu malam di Country Garden. Jarak pun dalam 30 minit je dari rumah.

“Masa pergi jemput, dia dah pakai macam tu sebab ingat kami nak photosho0t dulu bila sampai. Sebenarnya nak mandi kolam dulu. Dia kalau bab bergambar OOTD memang laju,” ujar Mira kepada mStar.

Selain Mira dan Fayyadh, percutian singkat itu turut disertai Razita Khairulanuar dan Nurfatin Amira Arman.

Menurut Mira, mereka mula bersahabat sejak di bangku sekolah sejak lapan tahun lalu dan kini masing-masing sudah berusia 22 tahun.

“Kami dah berkawan dari 2012. Kami semua memang sekepala dan ‘tak betul sikit’. Biasanya kami keluar lepak makan-makan je, tak pernah lagi bercuti sama-sama.

“Ada rancang nak pergi ke tempat jauh sikit tapi selalu tak jadi. Kali ni kami buat ringkas je, bajet rendah. Pada saya tak perlu cari tempat mewah. Kalau kena dengan orang yang tepat, mesti seronok,” ujarnya lagi.

Sewaktu percutian satu malam itu, mereka melakukan beberapa aktiviti seperti berjalan-jalan di pantai, mandi kolam, makan-makan serta menonton Netflix bersama-sama.

Dedah Mira lagi, hubungan akrab mereka selama lapan tahun juga pernah diuji dengan pertelingk@han kecil sebelum ini.

Namun katanya, sikap toleransi dan saling menyokong antara satu sama lain membolehkan hubungan itu berkekalan sehingga hari ini.

Sehingga kini, video @ksi catwalk yang menghiburkan netizen itu menerima hampir 300,000 tontonan di Twitter.

Malah, ramai netizen turut menghujani ruangan komen dan memuji sikap selamba Fayyadh yang disifatkan sebagai kawan yang menjadi penghibur di kala duka.

“Saya sebenarnya terkejut bila viral. Saya kata pada kawan, seronok juga kalau viral sekali, tak sangka jadi betul-betul,” ujar Mira secara berseloroh mengulas penularan rakaman itu.

 

View this post on Instagram

 

Hahaha seronok ada member masuk air macam ni. Kan? Kredit: @whosmiraaa ) #mstaronline #mstarMoi

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial) on

Sumber : Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *