Rimbabara Daily

Semasa, Hiburan & Trending

Dato aliff syukri tidak asing lagi nama nya dalam industri perniagaan kosmetik di Malaysia. Seringkali berkongsi dengan netizen rutin seharian nya. Baru – baru ini tular mengenai komen artis terhadapnya mengenai derma yang diberi pada pelakon cilik, puteri balqis. Alah bisa tegal biasa, begitulah min dapat ungkapkan pada Dato Aliff syukri, sentiasa maju kehadapan walau mendapat kecaman negatif daripada pelbagai sudut.

Pada perkongsian nya kali ini, dato Aliff berkongsi percutian nya dalam kapal mewah, cruise. Entri dalam halaman instagram nya:

makan petai dlm cruise rm25k, nmpak sedap tak abg makan.. inilah pakej sekali dlm 25k.. dlm kapal laut ni mewah ni genting cruise @kakijalan.hq . Walaupun abang makan banyak tapi badan abang memang tak akan naik sebab abang gunakan produk yang paling berkesan kat Malaysia dan nombor satu viral sebab keberkesanannya..hanya rm79 jer .. korang nak try tak?? korang boleh komen di bawah nanti abang punya team akan balas ..Kalau kau nak tengok video abang ini korang boleh tengok dekat YouTube tv Telajak laris video di sana lebih eksklusif dan lebih panjang kepada siapa

Jom Lihat video dibawah:

Turut mendapat perhatian, komen-komen netizen yang dipetik daripada ruangan komen:

Makan mahal Jadi taik jugak, Muka sajat mcm nk berakk, sedapnya.. dato bila nk lanja saya plak, Ya Allah.. Sedapnye dato… Rezeki dato kan dpt bercuti mkn2 mewah mcm ni…

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG aliffsyukriterlajaklaris

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *